اخبار

مهم: اطلاعات کامل در زمینه نحوه برگزاری کنفرانس به صورت وبینار، نحوه ارائه مقالات و برنامه زمان بندی کنفرانس در تاریخ 6 خرداد:

🕔 26 ارديبهشت 00

با سلام و آرزوي سلامتي براي همه پژوهشگران گرامی، به اطلاع می رساند با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و شرايط حاد به وجود آمده به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا بخصوص در روزهای اخیر و موج چهارم آن و حسب توصیه های اکید مراکز بهداشتی و درمانی کشور و مصوبه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مبنی بر عدم امکان برگزاری همایش ها و نشست های جمعی با حضور شرکت کنندگان، دانشگاه هنر اسلامی تبریز کنفرانس ملی معماری، عمران، شهرسازی و افق های هنر اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب را به صورت وبینار (برخط) برگزار خواهد نمود.

لذا شرکت کنندگان گرامی از طریق لینک زیر می توانند به صورت زنده و آنلاین در روز پنجشنبه 6 خرداد ماه در کنفرانس حضور داشته و تمامی برنامه ها و سخنرانی های کلیدی مربوطه را که در سالن محل برگزاری کنفرانس بدون حضور فیزیکی شرکت کنندگان گرامی برگزار خواهد شد را به صورت زنده مشاهده نمایند.

 

لینک برگزاری کنفرانس(پخش زنده مراسم بدون حضور فیزیکی شرکت کنندگان)که در روز 6 خرداد ماه فعال خواهد شد:

http://vc3.ttbz.ir/icacu

 

شرکت کنندگان گرامی پس از کلیک بر روی لینک فوق در صفحه بعدی که به صورت خودکار بر روی حالت guest تنظیم شده است با درج نام و نام خانوادگی خود به لاتین می توانند وارد پنل پخش زنده کنفرانس شوند.

تذکر مهم:

شایان ذکر می باشد محیط اجرای لینک مربوطه برنامه Adobe Connect بوده و تحط وب و بدون نیاز به نصب برنامه نیز قابل دسترس می باشد ولی در صورت نصب برنامه امکان دسترسی با سرعت بسیار بالاتر و کیفیت مناسب تر فراهم خواهد گردید لذا توصیه می گردد قبل از کلیک بر روی لینک فوق برنامه Adobe Connect را که بسیار کم حجم می باشد را از طریق لینک زیر نصب نمایید.

 

دانلود نرم افزار Adobe Connect نسخه ویندوز

دانلود نرم افزار Adobe Connect نسخه اندروید

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

نحوه و زمان بندی ارائه مقالات:

ارائه کلیه مقالات پذیرفته شده پوستری و شفاهی در روز 6 خرداد ماه به صورت اینترنتی و از طریق تالار ارائه مقالات در پنل شخصی هر فرد در سایت کنفرانس می باشد. بدین صورت که کلیه افرادی که مقاله پذیرفته شده به حالت پوستری یا شفاهی دارند از ساعت 8 صبح لغایت 5 عصر فرصت دارند وارد کنترل پنل شخصی خود منو تالار ارائه مقالات ( این منو در روز 6 خرداد فعال خواهد شد) شده و فایل پی دی اف ارائه مقاله خود را آپلود نمایند. در این تالار عموم شرکت کنندگان و داوران کمیته علمی امکان مشاهده کلیه مقالات ارائه شده را خواهند داشت و در صورت داشتن هرگونه سوال، آن را به صورت کامنت مطرح نموده که فرد ارائه دهنده مقاله به صورت آنلاین به سوال مربوطه به صورت نوشتاری پاسخ خواهد داد.

-------------------------------------------------------------------------------------

 

برنامه زمان بندی کنفرانس در روز 6 خرداد ماه به صورت غیرحضوری و وبینار ( پخش زنده مراسم بدون حضور فیزیکی شرکت کنندگان):

 

9/30  الی 10/30   مراسم افتتاحیه کنفرانس، سخنرانی جناب آقای دکتر محمدعلی کی نژاد ریاست دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دبیر علمی کنفرانس و سایر مسئولین مربوطه.

 

10/30 الی  10/45  پخش کلیپ کنفرانس و بیانیه گام دوم انقلاب.

 

10/45 الی 11/30  سخنرانی کلیدی جناب آقای دكتر عبدالحمید نقره کار، دانشیار دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران، ریاست قطب علمی معماری اسلامی.

 

11/30 الی 12 سخنرانی کلیدی جناب آقای دکتر محمدتقی پیربابایی، ریاست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اسلامی تبریز.

 

12 الی  12/15 پخش کلیپ.

 

12/15 الی 13 سخنرانی کلیدی جناب آقای دکتر حسن بلخاری قهی، استاد دانشگاه تهران و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی.

 

13 الی 13/30  سخنرانی کلیدی جناب آقای دکتر سید علی فارغ، معاونت محترم پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز.

    

18 الی 19  جمع بندی نهایی، مراسم اختتامیه و رونمایی از تمبر یادبود کنفرانس.

 

 


تاریخ های مهم

ثبت نام و ایجاد پنل کاربری

ورود به سیستم

پوستر کنفرانس

گالری تصاویر دانشگاه